Friday, February 14, 2014

Εκφραση Ζωης θα με αγαπας? { } "Για οτι ειμαι και δεν ειμαι.... θα με αγαπας? Για αυτα τα χαμογελα και τα δακρυα που ζωγραφιζονται στα ματια μου... θα με αγαπας? Για τις στιγμες που ερχομαι και χανομαι... θα με αγαπας? Οταν το πεισμα μου με θολωνει... θα με αγαπας? Και οταν σε πνινω απο αγαπη και δεν μπορεις να αναπνευσεις?... θα με αγαπας? Οταν κανω λαθη και φερομαι ανοητα,οταν με κυνηγα ο εαυτος μου... θα με αγαπας? Και τοτε που ολοι φευγουν,και μ'αφηνουν ,και φυγω ,και φυγεις και εσυ.... Τοτε θελω να με αγαπας πιο πολυ και απο ποτε...πιο περα και απο το παντα...πιο μακρια και απο το τελος της υπαξης μου....Πιο πανω ομως απο μενα και απο καθε εμενα ,θελω να αγαπας την αγαπη... Αυτη δινει ζωη και νοημα στην υπαρξη..... Αυτη αφηνει ανεξιτηλα σημαδια στην ψυχη... Αυτη σε συνοδευει με ενα φορτιο αναμνησεις... Αυτη σε γλυκαινει μεσα απο την λαγνα της παρουσια,,,,, Αυτη σε εφερε στην ζωη μου!! Για αυτο σ'αγαπω.... Για οτι μου δινει η παρουσια σου και η τυχον απουσια σου... Σ'αγαπω... Οταν με διεκδικεις,με ολες σου τις αισθησεις,απολυτα και εγωιστικα... Σ'αγαπω... με ολες τις αληθειες .....μα και τα ψεματα σου αν βρεις το θαρρος να μου τα παραδεχτεις,γιατι ολοι μας κανουμε λαθη.... Σ'αγαπω... Για καθε τι που νιωθω διπλα σου,τις χαρες και τις λυπες,ολα τα ωραια και τα ασχημα...για οτι μοιραζομαστε... Σ'αγαπω... Για την τρελα που φερνεις στο μυαλο μου οταν κανεις καταληψη στην σκεψη μου... Σ'αγαπω... Για εναν εναν και μονο εναν λογο...! Σ'αγαπω γιατι ετσι ειμαι εγω.... Σ'αγαπω εως το τελος { } Αγαπησε με περα απο αυτο { } Γ.Α. Καληνύχτα μας

No comments:

Post a Comment