Saturday, March 28, 2009

Η αγάπη είναι ο μόνος τρόπος...

Εάν ταις γλώσσες των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη εχω, γέγονα χαλκός ηχών και κύμβαλων αλαλάζον. Και αν έχω προφητείαν και ειδώ τα μθστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν, και εάν έχω πάσα την πίστην, ώστε όρη μεθιστάνειν, αγάπη δεμη έχω, ουδέν ειμί. Και εάν ψωμίσω πάντα τα υπάρχοντά μου, και εάν παραδώ το σώμα μου ινα καυθήσομαι, αγάπην δε μη έχω, ουδέν οφελούμαι. Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ου ζηλοί, η αγάπη ου περπερεύεται, ου φυσιούται, ουκ ασχημονεί, ου ζητεί τα εαυτής, ου παροξύνεται, ου λογίζεται το κακόν, ου χαίρει επί τη αδικία, συγχαίρει δε τη αλήθεια` πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει. Η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει. Είτε δε προφητείαι, καταργηθήσονται` είτε γλώσσαι παύσονται` είτε γνώσις καταργηθήσεται. εκ μέρους δε γινώσκομεν και εκ μέρουσ προφητεύομεν` όταν δε έλθη το τέλειον, τότε το εκ μέρους καταργηθήσεται. Ότε ημήν νήπιος, ώς νήπιος ελάλουν, ώς νήπιος εφρόνουν, ώς νήπιος ελογηζόμην` Ότε δε γέγονα ανήρ, κατάργηκα τα του νηπίου. Βλέπομεν γαρ άρτι δι εσόπτρου εν αινίγματι, τότε δε πρόσωπον πρός πρόσωπον` Άρτι γινώσκω εκ μέρους, τότε δε επιγνώσομαι καθώς και επεγνώσθην. Νυνί δε μένει πίστις, ελπίς, αγάπη, τα τρία ταύτα` Μείζων δε τούτον η αγάπη.

No comments:

Post a Comment